snackable by nature
wist je dat noten de oudste snack voor onderweg is? onze voorouders waren vaak dagenlang onderweg, ze jaagde. tijdens deze jachttochten aten ze noten en zaden om snelle energie en goede focus te krijgen. de avontuurlijke oernoten van that’s nuts zijn geïnspireerd op de oerkracht van de noot en de smaken uit de natuur. snackable by nature dus!
story
De homosapiens ontdekte duizenden jaren geleden al dat noten een bijzondere snack van moeder natuur zijn. Snacken zoals snacken hoort te zijn! Vandaag de dag zijn we gehaast, gestrest en leven we ongezond. We eten suikerrijke en dik makende snacks bomvol industriële poedertjes. Poedertjes waar de haren van een echte CAVEMAN van overeind zouden gaan staan. Wat we daarvan vinden? THAT’S NUTS!
Hoe zijn we hier gekomen? Waar is de eeuwenoude kennis verloren gegaan? Waarom eten we ultra bewerkte snackproducten? Wilde we het niet zien of staan we er simpelweg niet meer bij stil? Laten we weer snacken zoals het hoort; CAVEMAN STYLE. Onzinvrije, pure en natuurlijke snacks zoals we die al eeuwen kennen. LET’S GO NUTS. Onze noten zijn ideaal voor onderweg, wanneer je op jacht gaat, of wanneer je trek hebt in wat oer energie! Ze graaien lekker weg en geven je flink wat energie mee zodat jij je dagelijkse avonturen kunt trotseren.
go nuts! go caveman style
bushcrafted, stonesmashed & handroasted
what kind of sapien are you? #snacksapien

eeuwenoude tekeningen
de branding en het merk zijn geïnspireerd op de eerste schilderingen van de mens die werden ontdekt in oude grotten en op muren. de illustraties leggen verband met de simpele en eenvoudige manier van leven en eten. eten was een kwestie van overleven in de puurste vorm. vandaag de dag is eten luxe en verwennen. de noodzaak, terug naar de basis, ongecompliceerde voeding en pure natuur. daar gaat het bij that’s nuts om!
concept marketing merk & product strategie branding
het that’s nuts concept is ontwikkeld voor olaf ouwerkerk als powerhouse voor en aantal notenproducenten
vandaag de dag is onze voeding vooral ultra bewerkt fabrieksvoer. that’s nuts zet raw foods op de kaart in natuurlijke vorm
that’s nuts is ontwikkeld voor het retail & specialiteiten segment met als positionering keto en organic raw foods
concept als breekijzer
dit concept is voornamelijk ontwikkeld als breekijzer voor de Retail. samen met een turkse producent van notenproducten hebben we een marketingwaardig merk neergezet en een productpitch opgesteld. vanuit de merkstrategie, het concept en de marketinglading is het concept opgeschaald en gerealiseerd.