mindli mindful foods
Help, de koek is op! Herken je dat? We zien steeds meer mensen die moeite hebben met ontspannen door de sociale druk en snelle leventjes die we leiden. We gaan maar door, vlammen, gaan met die banaan, blik op oneindig! Maar we vergeten daarbij helemaal om tijdig ons eigen momentje te pakken. tot nu! want de producten van mindli gaan je daarbij helpen.
story
Hey koekenbakker!
ga je lekker? race jij ook als een bezetene door de week? kinderen naar school, de wagen vol met boodschappen, bakkie koffie onder de arm en nog nét op tijd op je werk.
eerlijk is eerlijk. We kennen het allemaal. stiekem worden we allemaal geleefd. maar het kan anders! want je mag ook gewoon zo nu en dan eens wat tijd pakken voor jezelf.
mindli trekt je weer in het hier en nu en laat je even lekker unwinden. ieder mindli product bevat een unieke combinatie van mindfulness oefeningen, yoga momenten en een heerlijk food momentje met rituele beleving.
we mind your food - for a mindli you
relax, focus or energize!
stap uit de ratrace, unwind yourself!
we do mind! we mind your food

een uniek product met rituele mindli oefening
mindli maakt koekjes van eigen deeg! er zijn drie bakmixen waarmee je zelf de lekkerste koekjes bakt. een ritueeltje in je eigen keuken. deze unieke koekmixen zijn op basis van allergeenvrij chuffa noten. deze unieke aardknolletjes zijn zoet van smaak en geven je bakken energie, focus en relaxing vibes. mindli is verkrijgbaar in drie smaken en iedere verpakking is voorzien van een qr code. deze code brengt je naar een online omgeving waar instructrice veronique je meeneemt in de wereld van mindfulness, yoga en rituele momenten.
concept marketing merk strategie & product ontwikkeling
Mindli is ontwikkeld voor yoga goeroe veronique van dam, eigenaresse van velans mindfulness & yoga
veronique wil graag zinvolle oplossingen bieden voor snelle millennials die smachten naar balans
mindli is ontwikkeld als b2c concept. de producten worden online verkocht en bij handelshuis waar.
een mooie co-creatie
Dit project is een prachtig voorbeeld van hoe verschillende expertises samenkomen. Pit Food Concepts ontwikkelde het concept voor mindli, vormde de merk strategie en food marketing insteek. Vanuit die basis ontwikkelde lieke berndsen van lb food consultancy de bakproducten.