unlock your happy place
het merk happy trails is geïnspireerd op “the hippie trail”. Een reisroute in de jaren 60 en 70 waarbij vrijbuiters op zoek gingen naar ultiem geluk, vrijheid en hun ultieme happy place. happy trails chocolade helpt je vandaag de dag bij het vinden van jouw eigen happy place!
story
De lucht tovert felgekleurde wolken aan de horizon. Zonnestralen knallen op je gezicht. Een warme gloed omarmt je en in de verte doemt iets op aan de horizon. Wow, wat voelt dit goed!
Je knijpt met je ogen om te zien waar dit heen gaat. Een uur geleden zat jij toch nog gewoon in die suffe meeting? What happened? Kronkelende paden wijzen je de weg. Voor je komt een magische plek tevoorschijn. Je weet het zeker. You made it! Die plek waarvan je wist dat hij bestond maar waarvan je nooit had durven dromen dat het werkelijkheid zou zijn. Jouw ‘happy place’.
chocolade zonder palmolie & gekkigheid
happy indulgence & avontuurlijk
happy trails brengt jouw naar jouw ultieme happy place

velvet skies, caramel breeze & cookie island
het snoep en indulgence schap is aardig in aanbod voorzien. grote a merken domineren deze meters. dat vraagt om een unieke propositie. deze avontuurlijke insteek heeft geresulteerd in schapruimte bij 1000+ supermarkten en avontuurlijke locaties zoals center parcs en pretparken zoals de efteling en walibi. de drie smaken velvet skies, cookie island en caramel breeze hebben allemaal een unieke happy place en story waardoor dit merk echt uitblinkt in storytelling.
concept marketing merk & product strategie
het happy trails concept is ontwikkeld in opdracht van olaf ouwerkerk & youri van slingerland
Deze doorgewinterde ondernemers willen met happy trails jou laten ontsnappen aan de dagelijkse sleur
happy trails chocolade is specifiek ontwikkeld voor retail & avontuurlijk belevingslocaties
een mooie co-creatie
Dit project is een prachtig voorbeeld van hoe verschillende expertises samenkomen. Pit Food Concepts ontwikkelde het concept voor happy trails, vormde de merk strategie en food marketing insteek. Vanuit die basis ontwikkelde olaf & youri de producten en schakelde we een nederlandse producent in om het product te produceren. Laura Voet gaf het merk vervolgens een visuele identiteit en ontwierp deze hele toffe verpakkingen.